I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
II.TRYB ZAMÓWIENIA:
III. SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Ofertę należy opracować przedkładając w wersji papierowej. Termin wykonania zamówienia II – IV kwartał 2020 r.
IV. KRYTERIA WYBORU OFERENTA:
- cena
- wiarygodność oferenta
- doświadczenie zawodowe (referencje)
- okres gwarancji • termin wykonania
- zaplecze techniczne
- dotychczasowe wyniki współpracy ze Spółdzielnią
V. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA:
- Zapytanie ofertowe dotyczy potencjalnych kontrahentów prowadzących działalność zgodną z opisem przedmiotu zamówienia.
- O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- O udzielnie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
- Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną oferenci, którzy:
- nie wykonali z należytą starannością chociażby jednego z zamówień złożonych uprzednio przez Spółdzielnię lub innych zamawiających oraz w odniesieniu, do których wszczęto postępowanie upadłościowe,
- pozostają ze Spółdzielnią w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze Wykonawcy, w szczególności pełnią funkcję członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostają w stosunku do członków Zarządu lub Komisji Przetargowej Spółdzielni w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze Wykonawcy, w szczególności pozostają w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
VI. TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:
Oferty należy złożyć do dnia 20 marca 2020 r. do godz. 1200 w nieprzejrzystej zaklejonej kopercie zaadresowanej na adres zamawiającego tj. Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa „Targowa” 03-733 Warszawa ul. Targowa 26/30 z zaznaczeniem „Oferta na wykonanie renowacji i uszczelnienia dachu w budynkach Spółdzielni Budowlano-Mieszkaniowej „Targowa” przy ul. Targowej 26/30 i Targowej 49/51 w technologii bezspoinowej”.
1.Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
2.Oferta powinna zawierać następujące informacje:
- datę sporządzenia oferty,
- nazwę siedzibę i formę organizacyjną, NIP, REGON Wykonawcy, dane osoby uprawnionej do kontaktu,
- określenie przedmiotu oferty,
- określenie wynagrodzenia w cyfrach i słownie ( netto+ VAT),
- oświadczenie o spełnieniu warunków wskazanych w ofercie, oświadczenie o braku powiązań ze Spółdzielnią, które mogłyby budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności,
- wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej,
- oświadczenie o nie zaleganiu w płaceniu podatków do Urzędu Skarbowego z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej,
- o nie zaleganiu w opłaceniu podatków do Urzędu Miasta lub Gminy oraz
- o nie zaleganiu w opłaceniu ZUS.
3.Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Każda strona dokumentów złożonych w formie oryginałów musi być parafowana. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy.
4.Za termin złożenia oferty uznaje się termin wpływu do siedziby Zamawiającego.
5.Otwarcie kopert nastąpi w dniu 25.03.2020 r. w siedzibie Zamawiającego.
6.Dopuszcza się przeprowadzenie negocjacji z oferentami po otwarciu kopert.
7.Oferty, które wpłyną po upływie terminu oraz te, które nie będą posiadały wymaganych załączników nie będą podlegały ocenie.
8.Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
9.Zamawiający żądać będzie od Oferenta, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości oferty/usługi brutto.
10.Zabezpieczenie musi być wniesione w formie pieniężnej, ewentualnie potrącone z faktur za wykonaną usługę lub w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych i zostanie zwrócone w terminie 21 dni po upływie rękojmi/gwarancji na pisemne wystąpienie Oferenta.
11.Zapytanie w zakresie przedmiotu zamówienia należy kierować telefonicznie pod nr tel. +48 505 050 778 do dnia 18.03.2020 r. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Ireneusz Szatałowicz.
12.Oferta powinna zawierać termin jej obowiązywania (minimum 120 dni od dnia jej złożenia).
13.Do oferty należy dołączyć:
- Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków dotyczących zamówienia określonych w punkcie nr VI niniejszego zamówienia (w formie oświadczeń stanowiących załącznik nr 1 do niniejszego zapytania).
- Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym – stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Specyfikację przedmiotu zamówienia potwierdzającą zgodność z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym w niniejszym zapytaniu.
- Kopię dokumentów rejestrowych Oferenta (odpis z KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej).
ZAŁĄCZNIKI:
- Treść zapytania do pobrania
- Oświadczenia do zapytania ofertowego nr 1 potwierdzające spełnienia warunków z punktu VI ww. zapytania.
- Formularz ofertowy ul. Targowa 26/30
- Formularz ofertowy ul. Targowa 49/51
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót_ogólny_HNHPHMSP
- Wytyczne do SIWZ_opis techn bez użycia nazwy wyrobu