Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa „Targowa” z siedzibą w Warszawie przy ul. Targowej 26/30, składa zapytanie ofertowe na świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości na nieruchomości przy ul. Targowej 26/30.
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi kompleksowego sprzątania części wspólnych w budynku mieszkalnym przy ul. Targowej 26/30 wchodzącym w skład zasobu mieszkalnego Spółdzielni Budowlano-Mieszkaniowej „Targowa”, przy użyciu własnych materiałów i środków chemicznych odpowiednich dla danej powierzchni. Ponadto przedmiotem umowy jest wykonywanie sprzątania terenu zewnętrznego wchodzącego w skład Spółdzielni. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia hn usługi sprzątania stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
II.TRYB ZAMÓWIENIA:
- Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.).
- Zamówienie zostaje przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z Regulaminem organizowania i przeprowadzania przetargów Spółdzielni Budowlano-Mieszkaniowej „Targowa”.
- Zamówienie zostaje przeprowadzone zgodnie z zachowaniem zasady konkurencyjności, efektywności, jawności, przejrzystości i równego dostępu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
- O wprowadzonych zmianach Zamawiający poinformuje Wykonawców oraz zawiesi informacje na stronie internetowej oraz w siedzibie Spółdzielni.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień.
- W sytuacji dokonania wyboru lub też zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru lub też unieważnienia postępowania Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz zamieści stosowaną informację na swojej stronie internetowej oraz w siedzibie Spółdzielni.
- Niniejsze zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Spółdzielni do zawarcia umowy.
- W ramach niniejszego zapytania Zamawiający nie dopuszcza możliwości przyjmowania ofert częściowych.
III. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia:
Ogólna charakterystyka budynku i terenu:
- Powierzchnia użytkowa – 12166 m2
- Kubatura – 51200,00 m3
- Liczba kondygnacji – 20
- Liczba klatek schodowych – 2
- Wielkość korytarzy 842.4 m2
- Wielkość holi przy windach – 324 m2
- Powierzchnia terenu przy budynku – 500 m2
- Powierzchnia terenu parkingu – 900 m2
- Wielkość komory zsypowej – 21 m2
IV. KRYTERIA WYBORU OFERENTA:
· cena
· wiarygodność oferenta
· doświadczenie zawodowe (referencje)
· zaplecze techniczne
V. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA:
1. Zapytanie ofertowe dotyczy potencjalnych kontrahentów prowadzących działalność zgodną z opisem przedmiotu zamówienia.
2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
5. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną oferenci, którzy:
a) nie wykonali z należytą starannością chociażby jednego z zamówień złożonych uprzednio przez Spółdzielnię lub innych zamawiających oraz w odniesieniu, do których wszczęto postępowanie upadłościowe,
b) pozostają ze Spółdzielnią w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze Wykonawcy, w szczególności pełnią funkcję członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
c) pozostają w stosunku do członków Zarządu lub Komisji Przetargowej Spółdzielni w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze Wykonawcy, w szczególności pozostają w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
VI. Termin i sposób składania ofert:
1. Oferty należy złożyć do dnia 18 grudnia 2019 r. do godz. 15:00 w nieprzejrzystej zaklejonej kopercie zaadresowanej na adres zamawiającego tj. Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa „Targowa” 03-733 Warszawa ul. Targowa 26/30 z zaznaczeniem „Oferta na na utrzymanie czystości na nieruchomości przy ul. Targowej 26/30”.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
2. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Oferta powinna zawierać następujące informacje:
– datę sporządzenia oferty,
– nazwę siedzibę i formę organizacyjną, NIP, REGON Wykonawcy, dane osoby uprawnionej do kontaktu,
– określenie przedmiotu oferty,
– określenie wynagrodzenia w cyfrach i słownie ( netto+ VAT),
– oświadczenie o spełnieniu warunków wskazanych w ofercie,
– oświadczenie o braku powiązań ze Spółdzielnią, które mogłyby budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności,
– wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej,
– oświadczenie o nie zaleganiu w płaceniu podatków do Urzędu Skarbowego z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej, o nie zaleganiu w opłaceniu podatków do Urzędu Miasta lub Gminy oraz o nie zaleganiu w opłaceniu ZUS.
4. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Każda strona dokumentów złożonych w formie oryginałów musi być parafowana. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy.
5. Za termin złożenia oferty uznaje się termin wpływu do siedziby Zamawiającego.
6. Dopuszcza się przeprowadzenie negocjacji z oferentami po otwarciu kopert.
7. Oferty, które wpłyną po upływie terminu oraz te, które nie będą posiadały wymaganych załączników nie będą podlegały ocenie.
8. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
9. Oferta powinna zawierać termin jej obowiązywania (minimum 30 dni od dnia jej złożenia).
10. Do oferty należy dołączyć:
a) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków dotyczących zamówienia określonych w punkcie nr VI niniejszego zamówienia (w formie oświadczeń stanowiących załącznik nr 1 do niniejszego zapytania).
b) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym – stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
c) Specyfikację przedmiotu zamówienia potwierdzającą zgodność z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym w niniejszym zapytaniu.
d) Kopię dokumentów rejestrowych Oferenta (odpis z KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej).
ZAŁĄCZNIKI:
1. Treść zapytania do pobrania